Ucuz kedi köpek maması

Ucuz Kedi Köpek Maması

Kedilerin yaşam kalitesi için mama seçimi büyük önem taşıyor. Ucuz kedi köpek maması seçmek ne yazık ki kedi ve köpeklerin hayatlarını tehlikeye atıyor. Bu nedenle de mama seçimine karşı son derece dikkatli olmak ve sevimli dostlar için maddi kaygı gütmemeye çalışmak gerekiyor.

Kedi ve köpeklerin hayatına ideal bir şekilde devam edebilmeleri için gerekli olan tüm vitaminler, mineraller ve diğer besinler kaliteli mamaların içeriğinde bulunuyor. Bu mamaları tüketen kedi ve köpekler çok daha sağlıklı oluyor ve günlük besin ihtiyaçları tam olarak karşılanmış oluyor.

Kedilerde Mama Seçimi

Tavuk, balık, dana gibi hayvansal protein içermekte olan mamalar sayesinde kediler proteinden zengin bir şekilde beslenirler. Kediniz için uygun olmayabilecek yan ürünler göz önünde bulundurularak mama seçiminde dikkatli olunmalıdır.

Kedinizin karbonhidrat ihtiyacını karşılamak için sebze, meyve ve tahıl içermeyen ürünler de kullanılabilir. Formül içeriğinde göz önünde bulundurulması gereken bir diğer konu ise taurindir. Taurin kedinizin sağlığı için önemli olan bir amino asittir. Ucuz kedi köpek maması çeşitlerinin aksine kaliteli mamalar içerdiği vitamin ve mineraller aracılığı ile sevimli kedi dostunuzu eklem, kemik ve diş sağlığı problemlerinden korur.

Köpeklerde Mama Seçimi

Sevimli arkadaşınız için yemek seçmek kolay bir iş gibi görünebilir ancak gerçekte uzun ve sağlıklı bir yaşam sürmeleri için yiyecekleri bilinçli ve dikkatli bir şekilde seçmeniz gerekir. Köpek dostlarımız için mama seçerken onları ağırlık, yaş ve cinse göre sıralayabiliriz.

İlk dönemde köpeğinizin beslenme ihtiyacı anne sütü yardımıyla anne tarafından karşılanır. Yavru köpekler de besleyici yiyecekler yedikleri için çok aktiftirler. Köpekler yaşlandıkça hareket süreci yavaşlar. Bu durumda, kilo alımını önlemek için daha az besleyici gıdalar lehine yiyecekler seçilmelidir.

Ucuz kedi köpek maması seçimi yapmak köpeğinizin ihtiyaç duyduğu vitamin ve minerallerin tam olarak karşılanmasını sağlayamaz. Bu nedenle köpeğinizin hayatına sağlıklı ve ideal bir şekilde devam edebilmesini sağlamanız açısından bütçe konusundan ziyade mamaların içeriğine odaklanmanız gerekmektedir. Bu sayede köpeğinizin ihtiyaçları karşılanmış olacaktır.