hayvanlarda diş tedavisi

Evcil hayvanlarımızın özellikle de kedi ve köpeklerimizin sağlıkları ile ilgili dikkat edilmesi gereken bir diğer önemli konu ise ağız ve diş sağlığıdır. Hayvanlarınız ağız ve diş sağlığı, beslenme ve sindirimde büyük bir önem taşıması dolayısı ile onların genel sağlık durumunu etkileyen çok önemli bir unsurdur. Kedi ve köpeklerde görülen diş problemleri çok fazla yaygındır. Özellikle de 3 yaşından itibaren köpeklerde % 85 oranında, kedilerde ise %50 oranında diş problemleri baş göstermeye başlar ve bu problemler profesyonel tedavi gerektirir. Dişlerde bulunan çürük ve tartarlar ağız kokusundan, kalp ve böbrek hastalığına kadar pek çok organ ve sistemde büyük problemlere neden olabilmektedir. Bunun sebebi iste diş ve diş etinde oluşan enfeksiyonların çok rahat bir şekilde iç organlara etki etmesidir. Bu sebep ile sorunla dişlerin düzenli aralıklarla bakım ve temizliklerinin yapılması ve en önemlisi de, hayvanların henüz tartar oluşmadan günlük diş ve ağız bakım ürünlerini kullanmaya alıştırılmasıdır. Kliniğimizde bulunan diş ünitesi ile evcil hayvanlarınızın her türlü ağız, diş ve diş eti problemlerine gerekli olan tüm çözümleri sunmaktayız.
kedi-dis-tedavisi
Günümüzde, pek çok evde evcil hayvan bulunmaktadır. Kimi evde kedi ve köpek gibi bakımı biraz daha zor olan hayvanlar beslenir iken, kimi evde ise kuş, su kaplumbağası ve hamster gibi bakımı çok daha kolay olan hayvanlar beslenmektedir. Evinizde hangi evcil hayvanı besliyorsanız besleyin, ona kaliteli bir yaşam sunmak için veteriner kliniklerini düzenli olarak ziyaret etmelisiniz. Biz de veteriner kliniğimizde minik dostlarımızın yaşam kalitesini arttırmak adına çok çeşitli hizmetler sunmaktayız.

1 Puan2 Puan3 Puan4 Puan5 Puan (2 Oy Verildi, Ortalama: 5,00 out of 5)