Küçükbakkalköy Veteriner

Küçükbakkalköy Veteriner, hem kedileriniz hem köpekleriniz hem diğer tüm evcil hayvanlarınızın teşhis, tedavi, röntgen, bakım ve aşılarını gerçekleştiren geniş bir hizmet yelpazesi sunmaktadır. Alanında son derece uzman olan veteriner hekim kadrosu ve son teknoloji ekipmanlar aracılığı ile sevimli dostlarınızın hayat kalitesinin artırılması ve onların daha iyi bir hayat sürebilmeleri amaçlanmaktadır.

Kliniğimiz röntgen ve idrar tahlili cihazları gibi teknik donanıma sahip olup, kısa sürede yüksek kaliteli sonuçlar elde etmemizi sağlamaktadır. Gündüzleri aşı ve tıraş, geceleri ise acil veteriner hekimlik kliniği olarak tıbbi bakım sağlıyoruz. Aşı, kedinizi veya köpeğinizi hastalıklardan korur. Koruyucu hekimliğe son derece önem vermekte olan kliniğimiz bünyesinde kedi ve köpeklerin tüm aşı uygulamaları gerçekleştirilmektedir.

Kediler için Veteriner

Evde büyük bir zevk ve keyifle beslediğimiz kedilerimiz çok hassas hayvanlardır. Bu nedenle kesintisiz bakım sağlanmalı ve düzenli kontroller yapılmalıdır. Kedinin gözlerinin çevresi özellikle hassastır, bu nedenle göz enfeksiyonu veya başka problemlerle karşı karşıyaysanız, Küçükbakkalköy Veteriner Kliniği’ne başvurmalısınız. Küçükbakkalköy Veteriner Kliniği sunduğu hizmetlerle kedinizin tüm ihtiyaçlarını karşılar. Kliniğimizde kedilerin iç ve dış parazit aşıları, kombine aşıları ve diğer aşıları yapılmaktadır. Ayrıca kedi sağlığı için önemli olan kastrasyon işlemi kliniğimizde uzman doktor tarafından yapılmaktadır. Hastalık konsültasyonu, aşı, ameliyat vb. işlemler için bizi dilediğiniz zaman ziyaret edebilirsiniz.

Köpekler için Veteriner

Köpeklerin bazı an ve durumlarda bakımları zor olabilir, pek çok şeye ihtiyacı olabilir. Bu nedenle köpek bakımına dikkat etmek çok önemlidir. Aşılar kesintisiz yapılmalı, ağız ve diş bakımına özen gösterilmeli, tüyler düzenli olarak taranmalıdır. Küçükbakkalköy Veteriner kliniğimizde köpeklerin tüm bakımları gerçekleştirilmektedir. Bu, hayvanın konforunu ve yaşam standardını iyileştirir. Sevgili arkadaşınızın aşısının takip bakımını ertelememelisiniz.

Gerekli kanallardan sizi günlük olarak bilgilendirerek aşı takibini gerçekleştirmenize yardımcı olmaktayız. Ayrıca, köpek muayeneleri, teşhis, aşılar, röntgen, mikroçipleme ve evcil hayvan bakım hizmetleri de dahil olmak üzere köpeğinizin tüm ihtiyaçlarını Küçükbakkalköy Veteriner olarak karşılıyoruz. Yılın 365 günü tıbbi bakım hizmeti veren kliniğimizde tıbbi bakımda herhangi bir kesinti yaşanmamaktadır. Acil bir durumda da kliniğimiz ile derhal iletişime geçebilirsiniz.

İlgili Kelimeler: