mikroçip uygulama

Evcil hayvan sahibi olan bireylerin düzenli olarak veteriner kliniğine gitmeleri gerekmektedir. Bu hem hayvan sahibi bireylerin hem de evcil hayvanlarının sağlığı için çok önemli ve gereklidir. Bu sebeple iyi bir veteriner kliniği bulmak oldukça büyük önem taşımaktadır. Polikliniğimizde sağlık ve diğer şeyler adına tüm hizmetlerimiz deneyimli ve donanımlı hekimlerimiz tarafından, profesyonel bir şekilde hasta ve hasta sahiplerine sunulmaktadır.

Kliniğimiz bünyesinde verilen mikroçip uygulaması hizmetimiz de diğer tüm hizmetlerimiz gibi çok büyük bir titizlik ve dikkat ile yapılmaktadır. Mikroçip takılan kedi ve köpekleriniz yaşamı boyunca sürecek, Dünyanın her yerinde tanınan kalıcı ve gerçek bir kimliğe sahip olur. Boyutu bir pirinç tanesi kadar olan mikroçip tam biyouyumlu, küçük steril kapsülün içerisine yerleştirilmiştir ve evcil hayvanınıza özel kimlik numarası taşır. Kedi ve köpeklerin deri altına özel bir enjektör ile çok kısa bir süre içinde yapılır. Mikroçip uygulaması hayvanınıza hiçbir rahatsızlık ve sıkıntı vermez. Özel bir okuyucu ile okunabilen ve bu sayede tüm bilgilere ulaşılabilen mikroçip sayesinde kayıp, çalıntı ya da kaza durumlarında en kısa sürede size ulaşılabilme imkânı sağlar. Mikroçip uygulaması Avrupa da pek çok ülkede zorunlu hale getirilmiştir. 01 Ekim 2004 tarihinden itibaren uygulamaya konulan düzenleme gereği ile Avrupa Birliği ülkelerine seyahat edecek olan evcil hayvanların uluslararası standartlara uygun mikroçip taşıması şartı vardır. Kliniğimizde kedi ve köpeklerinizde mikroçip uygulaması yapılır ve bunlar veri tabanına kaydedilir.

Kliniğimizde verilen tüm hizmetler, profesyonel ekibimiz tarafından büyük bir dikkat ve titizlik ile siz değerli evcil hayvan sahiplerine sunulmaktadır. Kedi, köpek, kuş, hamster ve diğer tüm evcil hayvanlarınız alanında uzman hekimlerimiz ile güvende olacaklardır.

Kliniğimiz bünyesinde verilen mikroçip uygulaması ile alakalı bu genel bilgiler haricinde daha detaylı bilgi için bizimle iletişime geçebilirsiniz.