Bostancı Veteriner

Bostancı Veteriner kliniğimiz sizi ve tüm evcil hayvanlarınızı destekler. Kliniğimizde muayene, teşhis, tedavi, muayene, diş bakımı, röntgen, mikroçip uygulamaları ve koruyucu hekimlik gibi geniş bir hizmet yelpazesi sunulmaktadır. Ayrıca kliniğimizdeki tüm ekipmanlar son teknolojidir. Bu yüzden sevimli dostunuz için endişelenmenize gerek kalmadan kliniğimizi ziyarette bulunabilirsiniz. Evcil hayvanınızın sağlığına özen gösteriyoruz. Aşı taleplerinden tetkik, tedavi ve teşhis taleplerine kadar her talebe özen gösteriyoruz. Çünkü evcil hayvanınızın sağlığı bizim için son derece önemli.

Bostancı Kedi Veterineri

Evlerde büyük bir keyif ve mutlulukla beslediğimiz kedilerimiz son derece hassas hayvanlardır. Bu nedenle de bakımlarının hiçbir şekilde aksatılmaması, düzenli kontrollerinin sağlanması gerekli olmaktadır. Özellikle de kedilerin göz bölgelerinin hassas olduğu göz önüne alındığında göz enfeksiyonları ve diğer problemler ile karşı karşıya kaldığınızda Bostancı Veteriner kliniği hizmetlerinden faydalanmanız gereklidir.

Bostancı Veteriner kliniği sunmakta olduğu hizmetler ile kedilerinizin tüm ihtiyaçlarını karşılar. Kedilerin iç ve dış parazit aşıları, karma aşıları ve diğer aşıları kliniğimizde takipli bir şekilde uygulanır. Bunun yanı sıra kedilerin sağlığı için önem arz eden kısırlaştırma operasyonu da kliniğimizdeki profesyonel hekimler tarafından gerçekleşmektedir. Tüm rahatsızlıklar, aşılar ve operasyonlar için kliniğimize dilediğiniz an ziyarette bulunabilirsiniz.

Bostancı Köpek Veterineri

İnsanlarla dostlukları ile tanınan köpekler, kediler gibi arkadaş canlısı ve bazen bakımı zor hayvanlardır. Bu nedenle de köpeklerin bakımına dikkat etmek son derece önemlidir. Aşılarının aksatılmadan yapılması, ağız ve diş bakımına önem verilmesi ve tüylerinin düzenli olarak bakımının sağlanması gereklidir. Bostancı Veteriner kliniğimizde hayvanların takibini yapıyoruz. Bu, konforu ve hayvanın yaşam standardını arttırır. Sevimli dostunuz için aşı takibini aksatmanıza müsaade etmiyor, günü gününe gerekli kanallar üzerinden sizi bilgilendiriyoruz.

Ayrıca köpeğiniz için muayene, teşhis, aşı, röntgen, mikroçip ve pet kuaför hizmetleri ile köpeğinizin tüm ihtiyaçlarını karşılıyoruz. Yılın 365 günü kesintisiz hizmet vermekte olan kliniğimizde bakımlar hiç aksatılmamaktadır. Acil bir durumda kliniğimize günün veya gecenin herhangi bir saatinde gelebilirsiniz. Kliniğimizi arayarak veya ziyaret ederek sunduğumuz tüm hizmetler hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz ve aklınıza takılan her türlü soruyu sorabilirsiniz.

1 Puan2 Puan3 Puan4 Puan5 Puan (2 Oy Verildi, Ortalama: 5,00 out of 5)